QS TOUCH
zaawansowane systemy informatyczne
System kolejkowy QS TOUCH jest kompleksowym rozwiązaniem kolejkowym kierowanym do wszelkiego rodzaju podmiotów z sektora medycznego, urzędów, biur obsługi klienta, sądów, itp. System kolejkowy QS-TOUCH wspomaga zarządzanie kolejkami klientów, klasyfikuje według spraw, kieruje informacją zarówno w części zewnętrznej placówki, jak i wewnętrznej. System kolejkowy to najnowocześniejsze rozwiązanie w dziedzinie zarządzania ruchem petentów. Oprogramowanie systemu QS Touch zarządza kolejką według ustalonego przez nas schematu klasyfikowania petentów, organizuje wydajną i efektywną pracę placówki, przynosi zyski i zadowolenie naszych klientów.
Elements of system
QS Kiosk
Ekran dotykowy 19” za pomocą którego pobierany jest numerek posiada szereg możliwości dla klienta oraz zarządzającego systemem. Czytelny obraz przycisków dotykowych na dużej matrycy 19” pozwala w sposób jasny i czytelny wybrać interesujący nas temat. Dodatkową zaletą kiosku jest możliwość wyboru spraw w różnych językach. Kiosk jest malowany w wybranym przez klienta kolorze wg wskazanego z palety RAL. W kiosku jest wbudowana wysokiej jakości drukarka, która pozwala nam na wybór wydruku biletu o dowolnej długości. Drukarka posiada mechanizm zapobiegający blokadzie papieru.
QS LED stanowiskowy
QS LED zbiorczy
QS Client
Konsola w postaci programu wgrywana na stanowisku obsługi. Zaletą konsoli wirtualnej jest brak urządzenia na biurku (oszczędność miejsca) oraz bardzo duża ilość opcji jaką posiada.
Konsola QS Client ma zastosowanie do Urzędów, biur, natomiast aplikacja QS Client MEDIS jest specjalnie przygotowana pod przychodnie, rejestracje, szpitale, gabinety lekarskie. Oprogramowanie to jest dedykowane dla sektora medycznego.
QS Player
QS Manager
Aplikacja pomocnicza, która pozwala nam zarządzać systemem kolejkowym. Posiada możliwość ustawiania limitów wydawania biletów w danej grupie (ręcznie i automatycznie). Program posiada statystyki niezbędne do sprawnego zarządzania oddziałem oraz szereg innych funkcji niezbędnych dla każdego managera.
statystyki: podział na typy biletów, średni czas obsługi, oraz ilość biletów danego tematu w poszczególnych miesiącach, mierzenie średniego czasu oczekiwania w kolejce, mierzenie średniej długości kolejki. Podgląd na żywo (stan stanowisk oraz kolejek – ilość osób w kolejce, obsłużone bilety, aktualnie obsługiwany bilet).